Google Tag Manager

Vi elsker at hjælpe dig godt i gang med at annoncere og at
optimere dine nuværende kampagner til bedre performance.

Få din egen Google Tag Manager ekspert

Du skal bruge Google Tag Manager til at få et fuldt overblik over dine konverterings mål, og hvis du samtidig ønsker at samle det hele ét sted. Google Tag Manager gør det nemlig muligt at samle alle dine opsætninger af mål i ét og samme system. Herefter sendes oplysningerne videre til Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads osv. Når først du har defineret dine mål i Tag Manager, kan du bruge dem i sammenhæng med de marketing kanaler, som du arbejder med

Hvordan kommer du i gang med Google Tag Manager?
Gennem 4 steps har du oprettet Google Tag Manager, opsat dine første tag og triggers samt overført det til mål i Google Analytics

1: Opret en Google Tag Manager konto
2: Opsæt tracking af trafik på dit website via Analytics
3: Opsæt tracking af henvendelser på website
4: Opret mål i Google Analytics

Vi hjælper dig med hele kunderejsen

Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) er et værktøj, der fungerer som et bindeled mellem din hjemmeside og dine analyseværktøjer og annonceplatforme som bl.a. Google Analytics og Google Ads. Med Google Tag manager kan du bl.a. måle antal besøgende på dit website, henvendelser via kontaktformularer, tilmeldinger til nyhedsbrev, opkald og Ecommerce i form af transaktioner og omsætning på din webshop.

Alt den data som samles op af Google Tag Manager, kan herefter sendes videre til Google Analytics, Facebook Ads, Pinterest Ads og mange andre programmer.