Microsoft 365 løsninger

Alt det, dine kunder skal bruge for at være produktive online

FÅ MERE UD AF DINE E-MAIL

HVAD BESTÅR MICROSOFT 365 af?

Microsoft 365 er til alle, der vil have noget fra hånden online. Dine kunder får det bedste fra Office-pakken, krydret med nye tjenester og adgang til alle fordelene fra skyen. Microsoft 365 er altid opdateret, altid tilgængeligt og altid synkroniseret – på tværs af alle dine kunders enheder.

Microsoft 365 dækker over:

  • Mail og kalender (Exchange Online)
  • Pakker spækket med apps, tjenester og værktøjer (som fx Office, Teams og OneDrive)
  • ilkøb (som fx Microsoft 365 Backup)

Microsoft 365 byder på et hav af tjenester og tilkøb, og der kommer hele tiden nye til.

Altid opdaterede og tilgængelige Office-applikationer

Microsoft Office 365 tager det bedste fra Office og kombinerer det med fordelene fra skyen. Velkendte forretningsapplikationer som Excel, Word og Outlook er derfor altid tilgængelige, opdateret og synkroniseret. Til at gøre det nemt at (sam)arbejde på tværs af tid, sted og enheder tilbyder Microsoft Office 365 den enkelte bruger 1 TB lagerplads, hvor filer som fx præsentationer, regneark og tekstdokumenter kan redigeres, gemmes og deles.

Microsoft 365 er den komplette løsning til moderne virksomheder. Med alt, hvad du behøver for at holde styr på din virksomhed, kan du arbejde mere effektivt og få mere fra hånden. Microsoft 365 giver dig adgang til de nyeste versioner af Office-programmerne, så du kan arbejde hvor som helst og når som helst. Med 1 TB cloud-lagerplads kan du gemme, organisere og dele filer med dine kolleger på en sikker og nem måde. Og med avancerede sikkerhedsfunktioner og effektive samarbejdsværktøjer kan du trygt og produktivt samarbejde med dit team, uanset hvor i verden de befinder sig. Prøv Microsoft 365 i dag og oplev en mere fleksibel og effektiv måde at arbejde på!

Microsoft 365

Microsoft 365

Microsoft Office 365 – Fordele

  • Altid opdateret med de nyeste versioner og opdateringer
  • Lave startomkostninger
  • Nemt at tilpasse, i takt med at virksomheden udvikler sig
  • Fungerer på tværs af enheder (desktop, tablet og smartphone)
  • Garanteret oppetid på 99,9%
  • Indbygget sikkerhed og overholdelse af gældende regler og standarder
  • Perfekt til samarbejde på tværs af afdelinger og geografi
  • Masser af plads (1 TB) til at gemme og dele brugernes filer
  • Mulighed for support og hjælp til migrering

Kunde cases

Vi hjælper dig med hele kunderejsen